8 Ekim 2021 Cuma

"Barmen, bu bardaki herkese içki alıyorum, şuradaki siyahi kadın hariç!"

Zengin bir adam Miami'de bir bara girdi. 
İçeri girer girmez Afrikalı (siyahi) bir kadının köşede oturduğunu fark etti. 
Tezgaha gitti, cüzdanını aldı ve bağırdı: 
"Barmen, bu bardaki herkese içki alıyorum, şuradaki siyahi kadın hariç!" 
Barmen parayı topladı ve Afrikalı kadın hariç herkese bedava içki vermeye başladı. 
Kızmak yerine siyahi kadın adama bakıp:
"Teşekkürler" diye bağırdı. 
Bu zengin adamı kızdırdı.
Sonra bir kez daha cüzdanını çıkardı ve bağırdı:
"Garson, Bu sefer köşede oturan Afrikalı kadın hariç herkes için şarap ve ekstra yemek alıyorum!" Garson adamın parasını topladı ve Afrikalı hariç bardaki herkese bedava yemek ve şarap ikram etmeye başladı.
Garson yemek ve içecek servisi bitirdiğinde Afrikalı kadın adama gülümsedi ve ′′ Teşekkürler ′′ dedi. Bu da onu kızdırdı. 
Tezgahın üzerine eğilip barmene sordu: 
"Bu siyahi kadının nesi var.
Bu bardaki herkese yiyecek ve içecek aldım, kızmak yerine orada oturdu ve bana gülümsedi ve bağırdı: "Teşekkürler!"
"O deli mi?"
Barmen zengin adama gülümsedi ve:
"Hayır, deli değil.
Bu yerin sahibi...dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder