5 Ağustos 2010 Perşembe

Beykent Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi

Genel Bilgiler
Mühendislik - Mimarlık Fakültesi'nin temel felsefesi, kültürel değerleri özümsemiş, çevre ve evrensel insanlık değerlerine saygılı, toplumun sorunlarına yaratıcı çözümler üreten genç mühendis, mimar ve iç mimarların yetiştirilmesidir.
Mimarlık ve İç Mimarlık Bölümleri programları, tasarım çalışmaları ile çeşitli kuramsal ve uygulamaya yönelik derslerde, öğrencilerin kazandığı bilgi ve beceriler, proje stüdyolarında bütünleştirilmekte, yazılı anlatım, teknik ve sanatsal el becerisi ve yoğun bilgisayar kullanımı ile desteklenmektedir.
Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, teknolojik ve bilimsel gelişmeler ışığında evrensel düzeyde eğitim-öğretim ile araştırma ve proje uygulamalarına odaklanmıştır. Eğitim programı, bilgisayar sektörünü yakından tanıyan, sektörün ihtiyaçlarına cevap verebilecek ve bu ortamda "yazılım ve donanım" alanları için gerekli teorik/pratik bilgiye sahip bilgisayar mühendisleri yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümü Programı, dünyada bilimsel ve teknolojik gelişmeleri yakından izleyen, bu alanlarda evrensel ve ulusal düzeyde katkı sağlayacak araştırma ve projelere odaklanmıştır. Eğitim programında, Elektronik ve Haberleşme sektörünün ihtiyaçlarına cevap verebilecek, sektör için gerekli donanım ve yazılım alanlarında gerekli kurumsal/pratik bilgilerle donatılmış Elektronik ve Haberleşme mühendislerinin yetiştirilmesi amaçlanmaktadır.
Kimya Mühendisliği, etrafımızda gördüğümüz bir çok malzemenin (plastikten-ilaca, çimentodan boyaya kadar) iç yapısıyla ve aynı zamanda da fiziksel değişimleriyle ilgilenir; doğada bulunan ya da bulunmayan maddelerin üretim ve saflaştırılmasıyla ve enerji içerikleriyle ilgili proseslerin geliştirilip uygulanmasıyla çok yönlü bir şekilde uğraşır. Bölümümüz Türk kimya sanayinin ihtiyacı olan, üretim, tasarım ve optimizasyona, kalite-kontrola, araştırma-geliştirmeye yönelik, iyi düzeyde bilgi ve beceri sahibi, modern teknolojileri kullanıp uygulayan, çevreye önem veren kimya mühendisleri yetiştirmeyi amaç edinmiştir.

İlgili Kişi :
Adres1 :Şişli-Ayazağa Yerleşkesi
Adres2 :Şişli/İstanbul
Posta Kodu :
Telefon :(0212) 444 19 97
Faks :(0212) 867 50 66

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder