29 Ağustos 2010 Pazar

İstanbul Kültür Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Genel Bilgi
İKÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 1997 yılında kurulmuş ve 2000-2001 Öğretim Dönemi sonunda ilk mezunlarını vermiştir. 2005-2006 Akademik Yılı başında yeni kampüse taşınan fakültemiz, 3 bölümde öğretime devam etmektedir:
1- İktisat Bölümü
2- İşletme Bölümü
3- Uluslararası İlişkiler Bölümü
Tüm bölümlerimizde 1 yıl İngilizce Hazırlık okuma zorunluluğu vardır. Uluslararası İlişkiler Bölümü'nde öğretim dili İngilizce'dir. İşletme ve İktisat Bölümlerinde İngilizce destekli Türkçe eğitim yapılmaktadır ve İngilizce düzeyi yüksek olan öğrencilerin katıldığı İngilizce Uygulama Grubu (İNUG) oluşturulmaktadır.
Fakültemizde öğrencilerimizin gelişmesi ve iş yaşamına aranılır, kalifiye bireyler olarak kazandırılması amacıyla normal öğretim, düzenli yapılan konferans, seminer, tartışma, işletme gezileri ve çalıştay çalışmalarıyla desteklenmektedir. Ayrıca dersler, iş yaşamından gelecek konuşmacıların belirli konuları sınıf içinde incelemeleri ile zenginleştirilmektedir.
2001-2002 Akademik Yılı başında tüm bölümlerimizin 4 yıllık eğitim ve öğretim programları güncellenmiş, akademik bilgi yanında uygulama ve güncel çalışmaların ağırlığı artırılmıştır. Öğrencilerimizin iş yaşamının ve dahil olacakları mesleki grupların gerçeklerine bugünden adapte olmaları, en önemli hedeflerimizden biridir.
İİBF, öğrencilere dönük eğitim hizmeti yanında bölge işletmelerine yönelik araştırma, eğitim ve danışmanlık çalışmalarına da devam etmektedir.
İlgili Kişi :
Adres1 :Ataköy Kampüsü 4. Kat
Adres2 :Bakırköy / İstanbul
Posta Kodu :34156
Telefon :(0212) 498 44 00
Faks :(0212) 465 82 98
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder