8 Ağustos 2010 Pazar

Galatasaray Üniversitesi Meslek Yüksekokulu

Genel Bilgiler
4702 Sayılı Kanun gereğince hazırlanan Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliği uyarınca; Mesleki ve teknik eğitim bölgesi (METEB) içinde, program bütünlüğü ve devamlılığı esas alınarak ilişkilendirilen meslek yüksekokuları ile mesleki ve teknik orta öğretim kurumlarının olanaklardan yararlanmaları için yapılacak işbirliğine ilişkin esas ve usulleri belirleyen çerçeve işbirliği protokolu Milli Eğitim Bakanlığı ile Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı arasında 14.08.2002 tarihinde imzalanmıştır. 2002-2003 öğretim yılından itibaren her öğretim yılı meslek yüksek okul müdürü ile ilişkilendirilen lise müdürü arasında protokol yapılmaktadır.
Meslek Yüksekokularının kuruluş amacı, söktör bazında piyasaya mesleki bilgisine dayanarak ara eleman yetiştirerek firmaların orta kademe yönetici ihtiyaclarını karşılamaktadir. Okulumuz bu konuda orta kademe yönetici eleman yetiştirmek üzere 2002-2003 öğretim yılında muhasebe bölümü Mehmet Ali Büyükhanlı Ticaret Meslek Lisesi bünyesinde eğitim öğretime başlamıştır. 2004-2005 öğretim yılında Ziya Kalkavan Denizcilik Meslek Lisesi Bünyesinde Gemi Makinaları bölümü, 2006-2007 öğretim yılında da Güverte bölümü açılmıştır.

İlgili Kişi :
Adres1 :Çırağan Cad. No:36
Adres2 :Ortaköy / İstanbul
Posta Kodu :34357
Telefon :02122274480
Faks :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder