22 Ağustos 2010 Pazar

Haliç Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi

Genel Bilgiler
Fakültemizde halen 4 Bölümde lisans düzeyinde, 2 bölümümüzde Yüksek lisans düzeyinde eğitim-öğretim sürdürülmektedir. Lisans eğitim-öğretimi yapılan bölümlerimiz; Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümü, Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü, Psikoloji Bölümü ve İngilizce Mütercim Tercümanlık Bölümüdür. 2007-2008 eğitim öğretim yılında Uygulamalı Matematik bölümü açılmış olup Yüksek Lisans yapılan Anabilim Dalları ise Moleküler Biyoloji ve Genetik Anabilim Dalı ile Psikoloji Anabilim Dalıdır. Ayrıca, Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümümüzde İngilizce Öğretmenliği Sertifika Programı devam etmektedir.
Fakültemizde eğitim-öğretim faaliyetlerinin yanında bilimsel çalışmalar ve yayım faaliyetleri sürdürülmektedir. Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümünde insan kaynaklı, mikroorganizma kaynaklı ve bitki kaynaklı Araştırma Projeleri başarıyla sürdürülmektedir. Bu kapsamda yılda iki sayı halinde basımı yapılan Journal of Cell and Molecular Biology adlı dergi çıkarılmaktadır.

İlgili Kişi :
Adres1 :Fındıkzade Yerleşkesi Ahmet Vefik Paşa Cd. No:1
Adres2 :Fındıkzade/İstanbul
Posta Kodu :
Telefon :(0 212) 530 50 24
Faks :(0 212) 530 35 35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder