7 Mayıs 2022 Cumartesi

Benim bu kadar günahım yoksa?

"Gönenli Mehmet Efendi" Kitap Kapağı
Peygambere sordular Sallallahü Aleyhi ve Sellem'e:
-Efendim, benim bu kadar günahım yoksa? 
Peygamber buyurdu ki: -Annenin babanın da günahları affolur. 

Demek ki bizim burada oluşumuz, ahirete gönderdiğimiz o mübarek insancıkların... 
Biliyor musunuz onlar nasıl duruyor. 
Suya denize düşen insanlar nasıl etrafa saldırır onlar öyle etrafa saldırıyorlar. 
Şimdi bana ne gelecek acaba diye... 
Bizler bir şey görmediğimiz için bilmiyoruz. 
Deli divane oluyorlar. 
Kim geldi, kim götürdü, ne yaptı, ne oluyor diye hepsi bekliyorlar. 
Görmediğimizden bizler yalnız işte etrafımızda kavga gürültü hatta onların mallarını değiştirmek usulüyle mirasları için kavga edenleri bile görüyoruz. 
Düşünmüyor ki o ahirette bekliyor, "evladımdan bana ne gelecek acaba" diye.
Hatta sizin hediyelerinizden sizin burada oluşunuzdan komşuları bile haberdar oluyor ki bunlar da bile bir varlık var. 

* Gönenli Mehmet Efendi, Mustafa Özdamar, Sh. 204.

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder