11 Haziran 2010 Cuma

Didim Marina

DİDİM MARİNA

22.02.2007 tarihinde temeli atılan Didim Yat Limanı, Yap-İşlet-Devret esaslarına göre yapılarak ve 30 ayda bitirilerek 19.08.2009 tarihinde resmi açılışı yapılarak hizmete girdi. Didim Marina, 500 bin metrekarelik bir alanda yapıldı. Marinada bin 150 metrelik ana dalgakıran ve 625 metrelik tali dalgakıran bulunuyor. Ege Denizi’nden her yönde gidiş geliş yapacak yatların rotası üzerinde bulunan marina, Çeşme, Kuşadası, Bodrum, Datça, Marmaris, Fethiye güzergâhında seyredecek yatların da uğrak yeri olacak.

Didim Taşlıburun mevkisinden başlayan marina, denizde bağlama için 450 ve karada park için 650 tekne kapasiteye sahiptir. Deniz içerisinde 1,5 kilometrekarelik bir alanı kaplayan limanın, kara içerisinde de 1000 m2′lik tamir-bakım (ÇEKEK) ünitesinin yer aldığı kapalı alanı bulunmaktadır. Yaklaşık 50 kişinin istihdam edileceği, 280 dönüm araziyi kapsayan, 2 adet 5 yıldızlı otel barındıracak olan yat limanının doğal çevreye kirlilik etkisi olmayacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder