5 Ağustos 2010 Perşembe

Beykent Üniversitesi Meslek Yüksekokulu

Tarihçe
T.C. Beykent Üniversitesi Meslek Yüksekokulu (MYO), 2002-2003 akademik yılında, METEB (Mesleki ve Teknik Eğitim Bölgesi) kapsamında Meslek Yüksekokulu eğitim öğretime açılmıştır. Tekstil, Grafik, Otomotiv, Muhasebe, Mobilya ve Dekorasyon bölümleri ile Meslek Yüksekokulu'na bağlı II.öğretimde 5 programla eğitime başlamış, 2003-2004 Eğitim öğretim yılında, İşletme, 2004-2005 Eğitim Öğretim yılında, Doğalgaz,Isıtma ve Sıhhi Tesisat Teknolojisi, Elektrik, Makine-Resim-Konstrüksiyon programları açılmıştır. 2007-2008 akademik yılında, Meslek Yüksekokulu”na bağlı II.Öğretim olarak, Bankacılık ve Sigortacılık, Grafik, Gümrük İşletme, Halkla ilişkiler ve Reklamcılık, İşletme, Pazarlama, Radyo ve TV programcılığı, Uluslararası Lojistik, Uluslararası Ticaret, Borsa ve Finans, 2008-2009 akademik yılında ise, Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Muhasebe, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama, Masaüstü Yayıncılık, Teksil programları eklenmiştir.

2003-2004 Meslek Yüksekokulu I. öğretimde Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, İşletme, Pazarlama, Radyo ve TV Programcılığı Programları ile eğitime başlayan Meslek Yüksek Okulu I. Öğretim programları'na 2004-2005 akademik yılında, Uluslararası Ticaret, Uluslararası Lojistik, Muhasebe, Grafik, Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Bankacılık ve Sigortacılık, Turizm Rehberliği ve Tekstil programları , 2005-2006 akademik yılında ise, Masaüstü Yayıncılık, Hazır Yemek ve Aşçılık, Gümrük İşletme ve Çocuk Gelişimi, 2007-2008 akademik yılında ise, Restorasyon, Borsa ve Finans, Turizm ve Seyahat İşletmeciliği, 2008-2009 akademik yılında ise, Emlak ve Emlak Yönetimi, Cilt Bakımı ve Güzellik, Takı ve El Sanatları Tasarımı programları eklenmiştir.
2008-2009 Akademik yılında Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama, İşletme bölümleri ile 2 programla Uzaktan eğitim - öğretime başlamıştır.

İlgili Kişi :
Adres1 :Beykent Beylikdüzü Yerleşkesi
Adres2 :Büyükçekmece/İstanbul
Posta Kodu :
Telefon :(0212) 444 1997
Faks :(0212) 867 55 66

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder