5 Ağustos 2010 Perşembe

Boğaziçi Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu

 

 

 








Genel Bilgiler
Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu (UBYO) hızla değişen dünyada Türkiye’nin küresel rekabet gücüne katkıda bulunacak insan kaynağının yetiştirilmesi amacıyla, 1995 yılında kurulmuştur. UBYO, dört yıllık eğitim sonucunda lisans derecesi veren Uluslararası Ticaret, Turizm İşletmeciliği ve Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümleri'nden oluşmaktadır. Ayrıca, Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde Yönetim Bilişim Sistemleri, İşletme Bilişim Sistemleri ve Uluslararası Ticaret Yönetimi alanlarında yüksek lisans eğitimi verilmektedir.
UBYO bünyesinde 45 tam zamanlı öğretim elemanı bulunmaktadır.
Günümüz yönetim anlayışı, uzmanlaşmanın yanısıra disiplinlerarası çalışmayı da gerektirmektedir. Bu anlayış çerçevesinde oluşturulan UBYO Bölümleri eğitim kalitesini en üst seviyede tutan, değişen dünyanın ihtiyaçlarına cevap veren, yaratıcılığa açık ve seçmeli derslerle zenginleştirilmiş bir eğitim sunmaktadır.
Lisans eğitimlerinin ilk yıllarında işletme ve ekonomi alanlarının temel konularında dersler alan öğrenciler, daha sonra ağırlıklı olarak uzmanlık alanlarındaki dersleri almaktadırlar. Öğrenciler, eğitimleri süresince kendi bölümlerinden ve üniversite içindeki farklı bölümlerden birçok seçmeli ders alabilmektedirler. Başarılı öğrenciler tüm UBYO Bölümleri arasındaki Çift Anadal Programları’ndan yararlanabilmekte; ayrıca, Erasmus gibi uluslararası değişim programlarına katılabilmektedirler.

Lisans mezunlarının yaklaşık %30’u lisansüstü programlarına devam etmektedirler. Bu programların %40’a yakını yurt dışındaki üniversitelerdedir. Yüksek lisans mezunlarından bir kısmı ise doktora eğitimine devam etmektedirler. Çalışma hayatına devam eden mezunların çoğunluğu uluslararası şirketlerde görev almaktadırlar.
İlgili Kişi :
Adres1 :Boğaziçi Üniversitesi Hisar Kampusü
Adres2 :Bebek-İstanbul
Posta Kodu :34342
Telefon :+90 212 263 15 70
Faks :+90 212 265 98 13
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder