2 Ağustos 2010 Pazartesi

Çukurova Üniversitesi Yumurtalık Meslek Yüksekokulu





















Yumurtalik Ilçesi Adana’ya 80 Km uzaklikta Akdeniz’in dogusunda yer alan, Antik Ayas Sehriyle iç içe yasayan henüz dogal yapisi bozulmamis bir sahile sahiptir.
Yumurtalik Meslek Yüksekokulu 2547 Sayili Kanun’un 2880 sayili Kanun’la degisik 7/d-2 maddesi uyarica, 19.02.2000 tarihinde yapilan Yüksek Ögretim Kurumu yürütme kurulu toplantisinda iki programla kurulmasi kararlastirilmistir. Iktisadi ve Idari Programlar Bölümünde Turizm ve Otelcilik, Teknik Programlar Bölümünde Su Ürünleri, Petrokimya, Seracilik ve Bahçe Kültürleri programiyla açilmis ve 2002-2003 Egitim Ögretim yilinda Su Ürünleri programina 7 Seracilik ve Bahçe Kültürleri programina 4 ögrenci alinmistir. 2003-2004 egitim ögretim yilinda açik olan Turizm ve Otelcilik programina 29 ögrenci alinmistir. Muhasebe programi teklif edilmesine ragmen açilamamistir.
Okul binasi Yumurtalik Belediyesince tahsis edilmis 1600 m2 kapali alana sahip 4 katli binadan olusmaktadir. Bina içerisinde derslikler, bürolar, laboratuarlar, kantin yemekhane bilgisayar salonu, çok amaçli toplanti salonu bulunmaktadir.
Adres:Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi Yumurtalık Meslek Yüksekokulu,
İlgili Kişi :
Adres1 :Yumurtalık Adana Türkiye.
Adres2 :
Posta Kodu :01680
Telefon :+90 322 671 2673
Faks :+90 322 671 2674

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder