2 Ağustos 2010 Pazartesi

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Adana Yabancı Diller Yüksekokulu’na İçel ve Hatay Yabanci Diller Yüksekokulları’nın katılımıyla 1982 yılında kurulmuştur.
Kuruluş yılında 16 öğretim görevlisiyle eğitim-öğretime başlayan Fakülte’nin bugün 95 akademik personeli bulunmaktadır. Fakültenin Almanca, Fransızca ve İngilizce Öğretmenliği bölümlerinde yabancı dil hazırlık eğitimi verilmektedir.
Fakültenin amacı, öncelikle, ilk ve orta öğretim düzeyinde görev alacak ögretmen yetiştirmektir.Psikolojik Danışma ve Rehberlik -Eğitim Proğramları ve Öğretim Felsefe Grubu Ögretmenliği -Resim-İş Eğitimi -Sınıf Öğretmenliği -Almanca Öğretmenliği İngilizce Öğretmenliği -Fransızca Öğretmenliği -Anaokulu Öğretmenliği bölümlerinden oluşmaktadır. 
İlgili Kişi :
Adres1 :Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi BALCALI / ADANA
Adres2 :
Posta Kodu :01330
Telefon :+90 322 338 63 55
Faks :+90 322 212 60 49

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder