22 Ağustos 2010 Pazar

Haliç Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü

Genel Bilgi
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2002-2003 Eğitim-Öğretim yılında Lisansüstü eğitim-öğretimine başlamış olup Enstitüde halen 4 Anabilim Dalında 5 Yüksek Lisans programı açılmış bulunmaktadır.
Fen Bilimleri Enstitüsü, Üniversitemizin Mühendislik ile Fen Edebiyat Fakültelerinin İçmimarlık, Mimarlık, Moleküler Biyoloj, Bilgisayar Mühendisliği Anabilim Dallarında, ayrıca Üniversitemizde lisans eğitimi yapılmayan Yönetim Bilişim Sistemleri alanında Tezli/Tezsiz Yüksek Lisans eğitim-öğretim programları yürütülmektedir.
Enstitünün Anabilim Dallarındaki programlar çerçevesinde yürütülen Yüksek Lisans çalışmalarında ülkemiz gelişimine ve teknolojik ilerlemesine katkısı olabilecek uzman kadroların yetişmesi amaçlanmaktadır.

İlgili Kişi :
Adres1 :Ahmet Vefik Paşa Cd. No:1
Adres2 :Fındıkzade - İSTANBUL
Posta Kodu :
Telefon :(0 212) 530 50 24
Faks :(0 212) 530 35 35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder