22 Ağustos 2010 Pazar

Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Genel Bilgiler
T.C Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2002-2003 Eğitim-Öğretim Bahar yarıyılında kuruldu. Halen 3 anabilim ve 2 anasanat dalı olmak üzere 5 anadalda tezli-tezsiz Yüksek Lisans programıyla eğitim-öğretim faaliyetlerini sürdürmektedir.
Enstitümüz ilk mezunlarını 2003-2004 bahar yarıyılında vermiştir.Bugün önemli sayıda mezunumuz çeşitli üniversitelerde öğretim görevlisi ve araştırma görevlisi olarak iş bulmuş,bazıları da doktora / sanatta yeterlilik çalışmalarına başlamışlardır. Türk Müziği anasanat dalından mezunlarımızın bir kısmı da özel ilköğretim okullarında öğretmen olarak çalışmaktadırlar.
Enstitümüzün, çağın gerektirdiği doğrultuda yeni dallar açarak ve alanlarının en yetkin isimlerinden kurulu öğretim üyesi kadrosuna yeni üyeler katarak gelişimini sürdürmekte,yakın gelecekte hazırlıkları tamamlanmış olan doktora / sanatta yeterlilik programlarını açmak üzere çalışmaktadır.

 
İlgili Kişi :
Adres1 :Büyükdere Cad. No:101
Adres2 :Mecidiyeköy / İstanbul
Posta Kodu :
Telefon :(0 212) 275 20 20
Faks :(0 212) 274 81 22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder