3 Ağustos 2010 Salı

İstanbul Bilgi Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu












Genel Bilgi
İstanbul Bilgi Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu sizleri hızla bilgiye ulaştırmayı ve gerçek yaşama hazırlamayı amaçlıyor. Üniversite konsepti içerisinde akademik bilgi ile mesleki eğitimi birlikte sunmak ve en kısa sürede en fazla verimi almak ana hedefimiz. İstanbul Bilgi Üniversitesi'nin yüzlerce akademisyenden oluşan öğretim kadrosu ve alanlarındaki "en iyi" profesyonellerden kurulu uzman eğitmenlerimiz, öğretim kalitesinin garantisi olacaktır.
Değişim çağında yaşıyoruz ve onun gereklerini yerine getirmek durumundayız. "Eğitim ve öğretim" de en fazla içerik değiştiren konular arasında. Geleneksel anlayışları değiştirmenin ve yeni "doğru"ları sunmanın zamanı. Meslek Yüksek Okulumuz çağdaş dünyanın tercih ettiği eğitim modelini uygulamaya sokuyor. Öğrencilerimizi yalnızca diplomaları ile değil, birer meslek sahibi olarak kariyer dünyasına kazandırmak temel amacımız.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu mezunları, ÖSYM tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin ilgili lisans programlarında eğitimlerine devam edebilirler. Eğitimlerine yurt dışındaki lisans programlarında devam etmek isteyen mezunlarımız ise, “Laureate International Universities Network” ile 2 yıllık önlisans sonrasında ‘2+2’ seçeneği ile eğitimlerini 4 yıla tamamlayabilirler. Ayrıca BİLGİ’deki eğitim süresince, “Laureate International Universities Network” kapsamındaki kurumlarda 1 dönemlik eğitim seçeneğini tercih edebilirler.
Mezunlarımız, diledikleri takdirde, öğrenimlerine Meslek Yüksek Okulu’nun akademik işbirliği içinde olduğu ve Yükseköğretim Kurulu tarafında diploma denklikleri tanınmış olan yurtdışındaki diğer eğitim kurumlarında da eğitimlerini sürdürme şansına sahiptirler.

Arzu ettiğiniz alanda uzmanlaşarak meslek sahibi olmak, uluslararası ortamın gereklerine uyarak yabancı dil öğrenmek isterseniz, buradayız. İster 2 yılda diplomanızı alarak iş hayatınıza atılın; isterseniz Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile BİLGİ’de veya diğer üniversitelerde; veya ‘2+2’ seçeneği ile yurt dışında akademik eğitiminize devam edin. Yaşam avucunuzun içinde ve seçim sizin.
İlgili Kişi :
Adres1 :Dolapdere Kampusü Kurtuluş Deresi Cad. No:47
Adres2 :Şişli/İstanbul
Posta Kodu :34440
Telefon :0 212 311 50 00 #5102-5105
Faks :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder