3 Ağustos 2010 Salı

Afyon Kocatepe Üniversitesi Bayat Meslek Yüksekokulu

Genel Tanıtım

Bayat Meslek Yüksekokulu. 2006-2007 eğitim ve öğretim yılı güz yarıyılında İşletme ve Dış Ticaret programları olmak üzere 2 bölümde 74 öğrenciyle eğitime başlamıştır. 2007-2008 Eğitim ve öğretim yılı güz yarıyılı itibariyle mevcut bölümlerin ikinci öğretimleri de açılmış ve öğrenci sayımız 217’ye yükselmiştir.2008-2009 Eğitim ve öğretim yılı itibarı ile İnsan Kaynakları programı da açılmış olup diğer programların öğrenci kontenjanı artırışı ile öğrenci sayımız yeni öğretim yılında 460’a yükselecektir.
Eğitim binası Bayat ilçesi çarşı merkezinde olup 4 kattan oluşmaktadır. İlk kat kantin ve yemekhane, ikinci kat idari personel odaları ve tam donanımlı bir bilgisayar laboratuarından oluşmaktadır. Üçüncü kat derslikleri ve dördüncü kat ise konferans salonunu içermektedir. 2008-2009 Eğitim ve öğretim yılında , yapımı tamamlanmış ve devir aşamasında bulunan yeni eğitim binamıza taşınılacaktır. Bu bina 5 kattan oluşmakta ve 4600 m2 kullanım alanına sahiptir.Yeni binaya taşınmamızla birlikte eğitim hizmetimizin kalitesindeki yükseliş hızla devam edecektir.
Bununla birlikte, yüksekokulumuz öğrencilerinin dinlenip boş vakitlerini değerlendirebilecekleri parklar, gezi alanları ve yayla belediyemiz sınırları içerisindedir. İlçede öğrencilerin kullanabilecekleri bir kapalı spor salonu , futbol sahası ve yapım aşamasında olan halı saha ile sportif faaliyetlerine devam edebilecekleri imkanları mevcuttur.

İlgili Kişi :
Adres1 :Hürriyet Mah. Ortaokul Cad. No:6
Adres2 :Bayat/Afyonkarahisar
Posta Kodu :
Telefon :0 272 491 33 33
Faks :0 272 491 31 31
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder