3 Ağustos 2010 Salı

Afyon Kocatepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi

Tarihçe

Güzel Sanatlar Fakültesi 16.01.2001 tarih ve 24289 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan 1O.01.2001 tarihli ve 4617 sayılı kanunun 2/a maddesine göre Bakanlar Kurulu kararıyla 16.01.2001 de kurulmuştur. 2001 yılında Ali Çetinkaya Kampusu’nda kuruluş faaliyetlerine başlayan fakültemiz, 2002 yılından itibaren Ahmet Necdet Sezer Kampusu’nda çağdaş eğitim anlayışı ve seçkin bir öğretim kadrosu ile inter-disiplinler konsepte eğitimini sürdürmektedir. Avrupa Kredi Sistemine dahil olan kurumumuz 2006 – 2007 Eğitim-Öğretim döneminde yürürlüğe girecek ECTS sistemi çalışmalarını tamamlamış olup, yenilikçi ve yaratıcı bir coşkuyla yarının sanatçı ve tasarımcı adaylarını yetiştirmeye hazırdır. Öğretim dili Türkçe'dir.
Bölümler, Ana Sanat Dalları

• Seramik Bölümü (Bölüm kontenjanı; 20)
• Resim Bölümü (Bölüm kontenjanı; 30)
• Heykel Bölümü (Fiziki ve akademik alt yapı çalışmaları sürmektedir.)
• Grafik Bölümü (Fiziki ve akademik alt yapı çalışmaları sürmektedir.)
• Sinema ve Televizyon Bölümü (Fiziki ve akademik alt yapı çalışmaları sürmektedir.)
Fiziki Alt yapının Tamamlanmasıyla Açılması Öngörülen Diğer Programlar
• İç Mimarlık
• Endüstri Ürünleri Tasarımı
• Tekstil
• Geleneksel Türk El Sanatları
• Fotoğraf Bölümü
• Temel Eğitim Bölümü

 
İlgili Kişi :
Adres1 :Ahmet Necdet Sezer Kampusü, 2. Eğitim Binası
Adres2 :Afyonkarahisar
Posta Kodu :03200
Telefon :0 272 228 14 26
Faks :0 272 228 13 08
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder