3 Ağustos 2010 Salı

Afyon Kocatepe Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu

 

 

 









Genel Tanıtım

T.C. Afyon Kocatepe Üniversitesi bünyesinde lisans düzeyinde eğitim ve öğretim faaliyetini sürdüren yüksekokullarından birisi olan Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu 11/11/2005 tarihinde Bakanlar Kurulu kararı ile “Konaklama İşletmeciliği”, Seyahat İşletmeciliği”, Yiyecek İçecek İşletmeciliği ve Turist Rehberliği” bölümleri açılarak kurulmuştur. Eğitim ve öğretim süresi bir yıl hazırlık olmak üzere beş yıl olan yüksekokul 2007-2008 eğitim ve öğretim yılında “Konaklama İşletmeciliği” bölümünde 41 öğrenci ile eğitim faaliyetine başlamıştır. Yüksekokul bünyesinde üç Yardımcı Doçent Doktor, iki Araştırma Görevlisi olmak üzere beş öğretim elemanı ve üç idari personel görev yapmaktadır.
Yüksekokulumuz, Üniversitemizin Ahmet Necdet Sezer Kampüsü içerisinde, 5. eğitim binasında eğitim-öğretim faaliyetlerini sürdürmektedir. Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulunda 1'isi bilgisayar laboratuarı olmak üzere toplam 18 derslik bulunmaktadır. Bilgisayar laboratuarımızda turizm ve otelcilik ile ilgili paket programlar ve internet erişimine sahip 40 adet bilgisayar bulunmaktadır.
Üniversitemizin Turizm ve Otelcilik Programı Eğitim ve Uygulama Merkezi, Yüksekokulumuz öğrencileri tarafından uygulama amaçlı kullanılmaktadır. Merkezde 3'ü süit olmak üzere toplam 14 oda ve 35 yataklı konaklama ünitesi, 400 kişilik lokanta, 40 kişilik kahvaltı salonu, 1 adet bar, 1 adet çocuk oyun alanı gibi çeşitli sosyal alanlar bulunmaktadır.

İlgili Kişi :
Adres1 :Ahmet Necdet Sezer Kampüsü 5. Eğitim Binası Gazlıgöl Yolu
Adres2 :Afyonkarahisar
Posta Kodu :03200
Telefon :0 272 228 13 06/ 228 13 07
Faks :0 272 228 13 02
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder