3 Ağustos 2010 Salı

Bahçeşehir Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi

Genel Bilgiler
Bahçeşehir Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi temel sosyal bilimler ve fen alanlarında eğitim ve araştırma yapar. Fakültede aşağıdaki bölümler bulunmaktadır:
•Psikoloji Bölümü
•Sosyoloji Bölümü
•Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümü
•Modern Diller bölümü
•Matematik Bölümü
•Fen Bilimleri Bölümü
•Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bu bölümlerin her biri kendi alanında lisans programları yürütür. Matematik Bölümü, Matematik Programı ve Matematik ve Bilgisayar Programı olmak üzere iki program yürütür. Fen Bilimleri Bölümü ise porıgram yürütmez, servis dersleri verir.

Fen-Edebiyat Fakültesi'nde ayrıca Genel Eğitim Birimi bulunur. Genel Eğitim Birimi üniversitede yürütülen bütün lisans programlarındaki genel eğitim derslerini verir.
Fen-Edebiyat Fakültesi bölümlerinin her biri kendi alanlarında çift anadal programı yürütür.
Fen-Edebiyat Fakültesi'ndeki bölümler kendi alanlarındaki yüksek lisans programlarının yürütülmesi katkı verir.
İlgili Kişi :
Adres1 :Çırağan Caddesi Osmanpaşa Mektebi Sokak NO:4-6
Adres2 :Beşiktaş/İstanbul
Posta Kodu :34358
Telefon :0 [212] 381 03 02
Faks :0 [212] 381 03 00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder