2 Ağustos 2010 Pazartesi

Çukurova Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi

Çukurova Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, farklı sanat disiplinlerinde eğitim vererek, toplumun sanatsal yapısının evrensel değerlere ulaştırılması, sanatın ve endüstrinin üst düzeyde eğitim almış elemanlarca geliştirilmesi ve bu alanlarda yetkili, bilgili elemanların yetiştirilmesi amacıyla kurulmuştur.
Fakültede, verilen eğitimin amacı, öğrencilerin eğitim süresince, yaratıcı güçlerini açığa çıkartmak, sezgilerini geliştirmek, araştırma, bulma, uygulama, deneme, denetleme ve sonuçlandırma süreçlerini içeren sanatsal ve bilimsel düşünme metodlarını kazandırmaktır.
Ayrıca, öğrencilerin, çağdaş sanat ve bilimsel araştırma yöntemleri ile kazandıkları yeteneklerini endüstri alanında uygulamaya dökebilmesi amaçlanmaktadır.
Fakültemiz ilk kez 2000-2001 Akademik yılında Seramik ve Grafik bölümleriyle eğitime başlamıştır. 2001-2002 eğitim-öğretim yılında ise öğretime devam eden bölümlerin yanında iç mimarlık bölümümüz eğitime başlayacaktır.
Grafik Bölümü-Seramik Bölümü-İç mimarlık Bölümü-Tekstil Bölümü-Müzik Bölümü-Resim Bölümü-Fotoğraf Bölümlerinden meydana gelmektedir.
 
İlgili Kişi :
Adres1 :Çukurova Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi
Adres2 :Balcalı/Adana
Posta Kodu :
Telefon :0 322 338 60 84 /2520

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder