3 Ağustos 2010 Salı

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi

 
















Tarihçe
Eğitim Fakültesi 24289 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 10 Ocak 2001 tarih ve 4617 sayılı kanunla kurulmuş ve 2001 yılında Sınıf Öğretmenliği ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programlarına ilk öğrencilerini almıştır. Fakülte halen 2 Profesör, 15 Yardımcı Doçent, 6 Öğretim Görevlisi, 13 Araştırma Görevlisi ve 5 idari personel ile eğitim ve araştırma faaliyetlerine devam etmektedir.
Fiziki Mekan Durumu
Kampüsümüzde öğrencilerimizin faydalanabileceği Merkez Kütüphane, Basketbol, Voleybol ve Badminton sahaları ile birlikte Bilardo ve dinlenme salonumuz bulunmaktadır. Öğrencilerin yemek ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri yemekhane hizmetleri yanında kantin hizmetleri mevcuttur. Fakülte, kuruluşundan itibaren Gazlıgöl yolu üzerinde bulunan Ahmet Necdet Sezer Kampüsünde eğitim ve öğretim faaliyetlerine yeni ve modern binalarda devam etmektedir.
Eğitim
Eğitim süresi 4 yıl olup alanla ilgili eğitim ve öğretimin yanında öğretmenlik formasyon dersleri teorik ve uygulamalı olarak da Afyon merkezinde bulunan ilköğretim okullarında ders dönemleri içerisinde verilmektedir.
İş olanakları
Fakülte mezunları Sınıf, Sosyal Bilgiler, Okul Öncesi Öğretmeni olarak Milli Eğitim Bakanlığı tarafından İlköğretim okullarına öğretmen olarak atanmaktadır.
 
İlgili Kişi :
Adres1 :Ahmet Necdet Sezer Kampusü, 2. Eğitim Binası
Adres2 :Afyonkarahisar
Posta Kodu :03200
Telefon :0 272 228 14 18
Faks : 0 272 228 14 19

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder