14 Eylül 2010 Salı

Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu

AMAÇ
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulumuz, sporun her dalında ve insan hareketleriyle ilgili uğraşlarda organizmanın yapı ve fonksiyonlarını bilen, antrenmanın biyolojik ve psikolojik stresine uyumları kavrayabilen, sporun toplum üzerinde etkilerini izleyip değerlendirebilen, spor teşkilatının yapı ve işleyişini tanıyan, eğiticilik niteliği çerçevesinde ve alacağı uygulamalı derslerle sportif beceriyi geliştirecek bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
GENEL BİLGİLER
Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu 1993-1994 eğitim-öğretim yılında özel yetenek sınavıyla seçilen 30 öğrenci ile Ankara Üniversitesi’nin Tandoğan Kampüsünde eğitim ve öğretime başlamıştır. Yüksekokul bünyesinde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği, Spor Yöneticiliği ve Antrenörlük Eğitimi olmak üzere üç ayrı bölüm bulunmaktadır. Bu bölümlerde beden eğitimi ve öğretmenliği, spor yöneticiliği ve antrenör eğitimi alanlarında görev yapabilecek beden eğitimi ve spor öğretmeni, spor yöneticisi ve spor eğiticisi yetiştirilmektedir. Halen 1 yıl ingilizce hazırlık olmak üzere 3 ayrı bölüm halinde 4 yıl eğitim ve öğretim veren Yüksekokulumuz Türk spor teşkilatına, spor federasyonlarına, amatör ve profesyonel spor kulüplerine ve diğer kamu ve özel kurum ve kuruluşlarına kalifiye spor elamanları yetişmektedir.
İlgili Kişi :
Adres1 :Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu
Adres2 :Tandoğan/Ankara
Posta Kodu :06100
Telefon :0312 221 16 01 - 0312 212 98 61
Faks :0312 212 29 86
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder