26 Temmuz 2010 Pazartesi

Kayseri Mektebine Oldum Candarma - Türkü

Kayseri Mektebine Oldum Candarma
Nazlı Yârim El Sözüne Aldanma
Benden Başka Yâr Seversen Güvenme
Yanayım Yanayım Da Derdime Yanayım
Kimse Fırsat Vermedi Gülem Oynayım
Gönül Kasesini Kırdıktan Kelli

Günül Askılakda Kaldıktan Kelli
Nideyim Dünyanın Bol Olduğunu
Nazlı Yârim Ellerinen Olduktan Kelli
Yanayım Yanayım Da Derdime Yanayım
Kimse Fırsat Vermedi Gülem Oynayım

Refik Başaran

DEVE YÜKSEK ATAMADIM URGANI

Deve Yüksek Atamadım Urganı
Üşüdükçe Çek Başına Yorganı
Amman Amman Develi
Sordum Aslı Nereli
Portukal Çeneli
Ah Nerelerde Bulursan
Oralarda Yemeli
Çek Deveci Develeri Yokuşa
Siyah Perçem Ak Gerdana Yakışa
Amman Amman Develi
Sordum Aslı Nereli
Portukal Çeneli
Ah Nerelerde Bulursan
Oralarda Yemeli
Çek Deveci Develeri Sulansın
Sulansın Da Akan Çaylar Bulansın
Amman Amman Develi
Sordum Aslı Nereli
Portukal Çeneli
Ah Nerelerde Bulursan
Oralarda Yemeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder