18 Eylül 2010 Cumartesi

Akdeniz Üniversitesi Korkuteli Meslek Yüksekokulu

Meslek Yüksekokulumuz, 29 Eylül 2000 tarihli YÖK kararıyla kurulmuş, 17.09.2001 tarihinde fiili olarak eğitim-öğretime başlamıştır.

İki yıllık Yüksekokulumuzda şu an 6 programla ön lisans eğitimi sürdürülmektedir. Bu programlar; Bilgisayar Programcılığı, Bahçe Tarımı, Mantarcılık, Maliye, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Pazarlama’dır.

Yüksekokulumuzdan Tekniker ünvanı ile eğitim ve öğrenimini tamamlayan öğrencilerimiz, sektörlerin iş organizasyonu içinde ara insan iş gücü olarak yer almaktadır. Öğrencilerimiz aldıkları eğitimin uygulamalarını yerinde görmek ve pratik bilgilerini geliştirmek için 4.yarıyılın sonunda staj yapmaktadır. Eğitim-öğretim içerisinde tüm programlarda temel ve mesleki bilgisayar eğitimi teorik ve uygulamalı olarak verilmektedir.

Yüksekokulumuz bölgenin gereksinimlerine yönelik kongre, kurs, danışmanlık ve sertifikalı eğitim ile okul dışı çalışmalara da katılmaktadır.

Yüksekokulumuzda 2008-2009 Eğitim-Öğretim dönemi itibarı ile 500 öğrenci eğitim ve öğrenimine devam etmektedir. Öğrenciler Mediko-Sosyal’e bağlı olan öğrenci yurdunun yanı sıra Korkuteli’nde ev kiralamak suretiyle barınma ihtiyaçlarını gidermektedir.



İlgili Kişi :
Adres1 : Uzunoluk Mahallesi 419.Sokak No:10/1
Adres2 : Korkuteli / ANTALYA
Posta Kodu : 07800
Telefon : (0242) 643 50 00
Faks : (0242) 643 50 05
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder