18 Eylül 2010 Cumartesi

Akdeniz Üniversitesi Serik Meslek Yüksekokulu

Serik Meslek Yüksekokulu, Rektör Prof. Dr. Yaşar UÇAR, Genel Sekreter H.Cahit OĞUZ ve Kurucu Müdür Prof. Dr. Yüksel BİNGÖL’ÜN katkıları ve 26.03.2001 tarihinde alınan Yükseköğretim Genel Kurul Kararı ile kurulmuştur.

Yüksekokulumuz 2002–2003 eğitim-öğretim yılında Dekor Tasarımı, Sahne Tasarımı, Grafik Tasarımı programına 15 öğrenci, Turizm ve Otel İşletmeciliği Programına ise 30 öğrenci alarak eğitim ve öğretime başlamıştır. Mevcut programlara 2003-2004 öğretim yılında Kostüm Tasarımı, 2004-2005 öğretim yılında Grafik, Tekstil, El Sanatları, 2005-2006 öğretim yılında da Restorasyon Programı eklenmiştir.

Bölgede ihtiyaç duyulan nitelikli ara eleman gücünü yetiştirmeyi kendine amaç edinen Serik Meslek Yüksekokulu, 2006–2007 eğitim öğretim yılına Teknik Programlar Bölümünde Dekor Tasarımı, Grafik Tasarımı, Kostüm Tasarımı, El Sanatları, Tekstil, Restorasyon Programlarıyla; İktisadi ve İdari Programlar Bölümünde ise Turizm ve Otel İşletmeciliği Programıyla eğitim öğretime devam etmektedir.

Meslek Yüksekokulu'nun yarattığı bu ivme sayesinde, dört yıllık öğrenim verecek olan Altın Portakal Sinema Yüksekokulu'nun kuruluş hazırlıklarına başlanmıştır. Bu okulların nihai hedefi, Antalya'da sinema sektörünün gelişmesine katkıda bulunmak, bu sektörün ihtiyacı olan nitelikli insan gücünü yetiştirmek ve sinema sektörüne yol gösterecek misyonlar üretmektir.



İlgili Kişi :
Adres1 : Prof. Dr. Yaşar Uçar Caddesi
Adres2 : Serik/Antalya
Posta Kodu : 07500
Telefon : 0 242 722 71 21
Faks : 0 242 722 71 46
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder