19 Eylül 2010 Pazar

Akdeniz Üniversitesi Ziraat Fakültesi

 

 











Tarihçe
Ziraat Fakültesi, 30 Mart 1983 tarihinde Akdeniz Üniversitesi’nin ikinci fakültesi olarak Antalya’da kuruldu. Eğitim-öğretime, 1984–1985 öğretim yılında Bahçe Bitkileri Bölümüne öğrenci alınmasıyla başlandı. Fakültemiz bugün; çağdaş ve nitelikli eğitim-öğretim programları, sürekli gelişen araştırma ve uygulama alt yapısı, bilimsel birikime olan katkısı, uluslararası ilişkilerdeki başarısı ile Türkiye’nin önde gelen Ziraat Fakülteleri arasında yerini almıştır.
Fakülte’de 10 bölümde eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetlerine devam edilmektedir.
Misyonu,
Ziraat Mühendisliği, Gıda Mühendisliği ve Peyzaj Mimarlığı alanlarında yaratıcı, girişimci ve donanımlı bireyler yetiştirmek için lisans ve lisansüstü düzeyde çağdaş ve nitelikli eğitim-öğretim programları uygulamak, etkin araştırma-geliştirme çalışmalarıyla yerelden evrensele bilim ve teknolojiye katkı sağlamak ve sektörün ihtiyacı olan bilgiye dayalı mal ve hizmet üretmektir.
Vizyonu,
Bilim, modern teknoloji ve sürdürülebilirlik temelinde; akredite eğitim-öğretim ve nitelikli araştırma faaliyetleri yürüten, bilgi üreten, ürettiği bilgiyi ekonomik ve toplumsal faydaya dönüştüren, çevreye duyarlı, biyolojik çeşitliliği ve doğal kaynakları koruyan, paydaşların beklentilerini karşılayan, ilgili sektörler ve bölge halkı ile bütünleşen, uluslararası düzeyde tanınan Türkiye’nin seçkin ZİRAAT FAKÜLTESİ olmaktır.
İlgili Kişi :
Adres1 :Akdeniz Üniversitesi Ziraat Fakültesi
Adres2 :Antalya
Posta Kodu :
Telefon :0.242.310 24 11 / 0.242.227 69 31
Faks :0.242.227 45 64
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder