2 Eylül 2010 Perşembe

İstanbul Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü

Kuruluşu
Enstitümüz, ilgili Yönetmeliklerin yürürlüğe girmesiyle, önce 06.09.1982 tarihinde İstanbul Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı’nda küçük bir büroda Müdür Prof. Dr. A.Sevim Büyükdevrim, Müdür Yardımcıları Prof. Dr. Nuran Gökhan, Prof. Dr. Perihan Baslo ve Enstitü Sekreteri Zeynep Bozkurt’ dan oluşan idari kadro ile göreve başlamış, 09.11.1982’de diğer kurullarını tamamlamış ve daha sonra yeni kadroların alınmasıyla bugünkü durumuna ulaşmıştır.
Genel Bilgiler
6 Ekim 1982 tarih ve 17830 sayılı “Lisansüstü Öğretim Yönetmeliği“ ve 3 Mart 1983 tarih ve 17976 sayılı “Lisansüstü Eğitim Öğretim Enstitülerinin Teşkilat ve İşleyiş Yönetmeliği“ ile kurulan İ.Ü. Sağlık Bilimleri Enstitüsünde; 5 Fakülte, 6 Enstitü ve 2 Yüksek Okul bünyesindeki Anabilim Dallarında, Enstitüye bağlı olarak Lisansüstü eğitim-öğretim yapılmaktadır.

İstanbul Tıp Fakültesi, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, Dişhekimliği Fakültesi, Eczacılık Fakültesi, Veteriner Fakültesi, Deneysel Tıp Araştırma Enstitüsü, Onkoloji Enstitüsü, Çocuk Sağlığı Enstitüsü, Kardiyoloji Enstitüsü, Nörolojik Bilimler Enstitüsü, Akciğer Hastalıkları ve Tüberküloz Enstitüsü, Florence Nightingale Hemşirelik Yüksek Okulu, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksek Okulu bünyesindeki 96 Anabilim/Bilim Dalında; 81 Yüksek Lisans, 73 Doktora Programı olmak üzere toplam 154 Lisansüstü program uygulanmaktadır.
İlgili Kişi :
Adres1 :Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Kampüsü
Adres2 :Cerrahpaşa/İstanbul
Posta Kodu :34303
Telefon :0212 414 30 00 / 22016 / 22017
Faks :0212 414 30 16
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder