3 Eylül 2010 Cuma

İstanbul Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi

Genel Bilgiler
Fakültemiz 2547 Sayılı Yükseköğretim Kurulu Kanunu ile 1983 yılında Su Ürünleri Yüksekokulu olarak eğitim-öğretime başlamıştır. 11 Temmuz 1992 tarih 21281 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan kanun gereği Su Ürünleri Fakültesine dönüşmüştür.
Ülkemizde Su Ürünlerindeki bilgi eksikliğini gidermek ve bu alanda gereken bilgi ve teknoloji üretimini sağlayabilmek amacıyla "Su Ürünleri Mühendisi" yetiştiren Yüksek Öğretim kurumudur.
Su Ürünleri Mühendisliği alanında, balık Biyolojisi, sürdürülebilir balıkçılık, deniz ve iç suların korunması, balık üretimi, yem üretimi, balık hastalıkları ve tüketimin son halkası olan işleme teknolojileri gibi birçok mesleki derslerimiz bu konuda ülkemizin en yetkin öğretim üyeleri tarafından verilmektedir. Modern sınıflar ve laboratuarlarımız öğrencilerimizin eğitimleri boyunca kendilerini geliştirmeleri ve alt yapı oluşumlarına ciddi katkılar sağlamaktadır.
Üniversitemizin fakültemiz aracılığıyla sağlamış olduğu bu imkânları ülkemizin kalkınması ve mutluluğu için başta dekan ve bütün öğretim üyeleri olarak öğrencilerimizin hizmetine sunmuş bulunmaktayız.
Üç tarafı denizle çevrili ve sayısız tatlı su kaynaklarına sahip olan ülkemizin balıkçılık araştırmaları alanında önemli eksiklikleri bulunmaktadır. İstanbul Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi mezunları bugün ülkemizin en köklü üniversitesinden mezun olmanın sorumluluğu içinde devlet sektöründe önemli görevler üstlenmekte, özel sektörün büyük kuruluşlarında üretim ve yönetim aşamalarında yer almaktadır.
Fakültemizde Öğretim dili Türkçe olup Temel hedefimiz ise bilim ve öğrenci odaklı olmaktır.
İlgili Kişi :
Adres1 :Ordu C. 200 Laleli
Adres2 :Eminönü/İstanbul
Posta Kodu :34470
Telefon :0 (212) 4555700/16383
Faks :0 (212) 5140379

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder