25 Temmuz 2010 Pazar

Gesi Bağları - Türkü

(Of) Gesi Bağları’nda Dolanıyorum
Yitirdiğim Yarimi Aman Aranıyorum
Bir Çift Selamına Güveniyorum
 Gel Otur Yanıma Hallerimi Söyleyim
 Halimden Bilmiyor Ben O Yari Neyleyim

(Of) Gesi Bağları’ndan Gelsin Geçilsin
Kurulsun Masalar Rakı Konyak İçilsin
Herkes Sevdiğini Alsın Seçilsin
 Atma Anam Atma Şu Dağların Ardına
 Kimseler Yanmasın Anam Yansın Derdime
(Of) Gesi Bağları’nda Üç Top Gülüm Var
Hey Allah’tan Korkmaz Sana Bana Ölüm Var
Ölüm Varsa Şu Dünyada Zulüm Var
 Gel Otur Yanıma Hallerimi Söyleyim
 Halimden Bilmiyor Ben O Yari Neyleyim

(Şiirin aslı çok daha uzun-100 kıta )

·  ÇARŞILAR
·  ÇEŞMELER
·  HAMAMLAR
·  HANLAR
·  KALELER
·  KÖPRÜLER
·  KÖŞKLER
·  KULELER
·  KÜMBETLER
·  MAĞARALAR
·  MEDRESELER
·  MÜZELER
·  TÜRBELER
·  Gilaboru
·  Keşlik 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder