26 Temmuz 2010 Pazartesi

Hacılar Köyüne Bastığım Oldu - Türkü

Hacılar köyünü bastığım oldu
Tütünün dengi de yastığım oldu
Zalim arkadaşların kaçtığı oldu
Gelin ahbablarım gelin yanıma
Sebebim tütünü basın kanıma
Bilseydim de Hacılar’a varmazdım
Tütüncü beyinin kızını almazdım
Gelen belalara karşı durmazdım
Gelin ahbablarım gelin yanıma

Sebebim tütünü basın kanıma
Ne yaptım Balağın Ali sana ne yaptım
Yerimi gösterdin ciğerim yaktın
Beşyüz altınla da açığa çıktın
Dost bildiğim Ali büktün belimi
Lal eyledin bülbül gibi dilimi
Erenler erenler kanlı erenler
Erenler içinde Çerkez vuranlar
Teslimim deyince cana kıyanlar
Gelin ahbablarım gelin yanıma
Sebebim tütünü basın kanıma
Hacılar Köyüne Bastığım Oldu


Kaynak: Osman Şevki Uludağ

·  ÇARŞILAR
·  ÇEŞMELER
·  HAMAMLAR
·  HANLAR
·  KALELER
·  KÖPRÜLER
·  KÖŞKLER
·  KULELER
·  KÜMBETLER
·  MAĞARALAR
·  MEDRESELER
·  MÜZELER
·  TÜRBELER
·  Gilaboru
·  Keşlik 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder