26 Temmuz 2010 Pazartesi

Sivas Caddesi - Türkü

Ne dünden umut var ne yarınımdan
Tedirgin oluyorum bak uykularımdan
Ne sevdamdan geçtim nede davamdan
Arka mahallede vurdular beni
Bilmemki ben kime yanlış yapmışım
Kahpenin elinde koz bırakmışım

Sivas caddesinde iz bırakmışım
Arka mahallede vurdular beni
Vurdular beni vurdular beni
Bir yar sevdim diye vurdular beni
Nazlı yar çıkmıyor her’an düşümden
Ne düşmandan korkum var nede ölümden
Bir mavzer kurşunu girdi döşümden
Bir çıkmaz sokakta vurdular beni
Bilmemki ben kime yanlış yapmışım
Kahpenin elinde koz bırakmşım
Sivas caddesinde iz bırakmışım
Arka mahallede vurdular beni
Vurdular beni vurdular beni
Bir kız sevdim diye vurdular beni
Benim dostumdan çok düşmanım var arkadaş
Beni korkutmaz bu karanlıklar
Benim bu karanlıklar ardında kabus dolu bir yaşantım var
Beni üşütmez bu soguklar çünki benim buzlardanda soguk bir kalbim var
Ogün içmiştim kafam biraz tatlıydı
Birazda efkarlı gözlerim yaşlıydı
Hele o gün varya benim için çok farklıydı
Bir Mavzer kusunuya yaktılar beni..

Veysel Uluağaç

·  ÇARŞILAR
·  ÇEŞMELER
·  HAMAMLAR
·  HANLAR
·  KALELER
·  KÖPRÜLER
·  KÖŞKLER
·  KULELER
·  KÜMBETLER
·  MAĞARALAR
·  MEDRESELER
·  MÜZELER
·  TÜRBELER
·  Gilaboru
·  Keşlik 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder