25 Eylül 2010 Cumartesi

Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi

















Artvin Orman Fakültesi, Kafkas Üniversitesi bünyesinde 1992 yılında kurulmuştur. Fakülte bünyesinde Orman Mühendisliği, Peyzaj Mimarlığı ve Orman Endüstri Mühendisliği bölümleri yer almaktadır. Orman Mühendisliği Bölümü 1993 yılında, Peyzaj Mimarlığı Bölümü 2006 yılında eğitim-öğretime başlamıştır. Orman Endüstri Mühendisliği Bölümü ise 2009-2010 eğitim-öğretim yılında eğitime başlayacaktır.
17 yıldır eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetlerini sürdürmekte olan Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi’nde; Orman Mühendisliği Bölümünde 8, Peyzaj Mimarlığı Bölümünde 3 ve Orman Endüstri Mühendisliği Bölümünde 3 olmak üzere toplam 14 Anabilim Dalı bulunmaktadır. Orman Mühendisliği Bölümü temelinde Yüksek Lisans ve Doktora eğitimi gerçekleştirilmektedir.
Orman Fakültesi bünyesinde 1 Profesör, 6 Doçent Doktor, 16 Yardımcı Doçent Doktor, 2 Araştırma Görevlisi Doktor, 5 Öğretim Görevlisi, 24 Araştırma Görevlisi ve 1 uzman olmak üzere toplam 55 akademik personel görev yapmaktadır.
İlgili Kişi :
Adres1 :Orman Fakültesi Dekanlığı Orta Mahalle
Adres2 :Artvin
Posta Kodu :08000
Telefon :0.466.212 69 49
Faks :0.466.212 69 51
Elektronik Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder