2 Eylül 2010 Perşembe

İstanbul Üniversitesi Muhasebe Enstitüsü

Tarihçe
İşletmecilik biliminin geliştirilmesi ve ülkemizin ihtiyaç duyduğu nitelikli yöneticilerin yetiştirilmesi amacıyla 1968 yılında kurulmuş olan İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi bünyesinde yer alan Muhasebe Enstitüsü, 1971 yılında kurulmuş ve faaliyete geçmiştir.
Ülkemizde muhasebe sorunlarını araştırmak, muhasebe eğitimini geliştirmek ve eğitim faakliyetinde bulunmak amacıyla kurulan Muhasebe Enstitüsü, kuruluşunda olduğu gibi bugünde ülkemizin bu alanda faaliyet gösteren tek enstitüsü olma niteliğini korumaktadır. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi öğretim üyelerinin, yurtdışındaki diğer eğitim kurumlarındaki öğretim görevlilerinin, devlet kurumlarının ve iş hayatı konularında uzmanlık kazanmış yöneticilerinin katkıları ile faaliyetlerini sürdüren Muhasebe Enstitüsü kuruluşundan itibaren hızlı bir gelişme göstermiş ve konusuyla ilgili olarak çok sayıda araştırma ve yayın faaliyeti gerçekleştirmiş, eğitim programı, sempozyum ve seminer düzenlemiştir. Faaliyetine İşletme Fakültesi'nin Beyazıt'taki binasında başlayan Muhasebe Enstitüsü önce Rumelihisarüstü'ne, daha sonra da Avcılar’da bulunan İstanbul Üniversitesi Yerleşkesine taşınmıştır.
İlgili Kişi :
Adres1 :İÜ Avcılar Kampüsü
Adres2 :Avcılar/İstanbul
Posta Kodu :34116
Telefon :
Faks :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder