21 Haziran 2011 Salı

Artova'daki Piknik Yerleri

Artova Barajı
Artova İlçesi doğal piknik alanları bakımından oldukça zengindir. Soğuk suları ve temiz piknik alanlarından bazıları Artova Göleti çevresi, ormanlık alanlarda ketenlik, gücük alanı, fırın alanı örnek gösterilebilir. Artova’dan Yeşilyurt istikametine giderken Kunduz köyüne kadar olan bölgede asfaltın kenarındaki ağaçların altlarındaki yeşil çimenler gelip geçenleri piknik yapmaya davet etmektedir adeta.

Artova Göletinden Balık Tutanlar

YAŞAMA SEVİNCİ

Karamsarlık cânım ömre zarardır,

Her yaşın bir başka lezzeti vardır.

Gündüzler sadık dost, geceler yardır,

Benim için hergün taze bahardır!


Gitti gençlik diye niçin yanayım,

Eskittiğim günü niye anayım?!

Ben her zaman yenilikten yanayım.

Benim için hergün taze bahardır.


Saf dildir bilirim çocuk ezelden,

Ham buldum gençliği, kovdum tez elden!

Olgunluk güzelmiş her tür güzelden,

Benim için hergün taze bahardı

Gençlik döneminde nefsime kuldum,

Şükür olgunlukla ondan kurtuldum.

Gerçek güzelliği kemâlde buldum,

Benim için hergün taze bahardır.


İçtim yudum yudum hayata kandım,

Varlıkta tekrar yok, buna inandım.

Yeni bir doğuşla hergün uyandım,

Benim için hergün taze bahardır.



Ne mümkün döndürmek geçen zamanı,

Uyan artık gönül, yaşa her ânı,

Bak işte açtı gül, bülbül zamânı,

Benim için hergün taze bahardır.


Mahmut KAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder