7 Şubat 2011 Pazartesi

Maltepe Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü

Enstitünün Misyonu:
Bilginin öne çıktığı günümüzde, gerek evrensel bilim ve teknolojiye katkı sağlayacak ve gerekse ülkemizin çağdaşlaşmasını hızlandıracak projeler üretebilecek, varolan benzeri projelerde etkin görev yapabilecek yetkin, bilgili ve üretken üst düzeyde mimarlar, mühendisler ve fenciler yetiştirmektir.
Enstitünün Eğitim Anlayışı:
Enstitü, konulan hedeflere ulaşılmasında;
Teorik eğitimin iş hayatında uygulanabilirliğine önem veren,
Türkçe ağırlıklı eğitim-öğretim yaparak konuların özümsenmesini kolaylaştıran ve Türkçe’ nin bilim dili olmasına katkı sağlayan,
Verilen ödevlerle, eğitim-öğretimi, ders saatleri ve üniversite dışında da sürdüren,
Mesai saatlerinde başka bir işte çalışanların da çağın gerektirdiği Lisansüstü eğitim-öğretim alabilmelerine olanak tanımak üzere, eğitim-öğretimi hafta içi akşam saatlerinde ve hafta sonlarında da yapan,
bir eğitim anlayışına sahiptir.
Enstitünün Hedefleri
Yüksek lisans ve doktora programları aracılığıyla bilimsel bilgi birikiminin yaygınlaştırılması, özümsenmesi, üretilmesi ve kullanılmasına özen göstererek; konusunda iyi yetişmiş yaratıcı, bilim ve teknoloji üretebilen üst düzey araştırmacı ve uygulamacılar yetiştirebilmektir.


Adres1 : Marmara Eğitim Köyü Arena Binası
Adres2 : Maltepe/İstanbul
Posta Kodu : 34857
Telefon : 0216-626 10 50 - 2917
Faks :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder