11 Şubat 2011 Cuma

MSGSÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü

Genel Bilgiler

Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi'nin Tarih, Sanat Tarihi, Sosyoloji ve edebiyat alanındaki dalları ile Güzel Sanatlar Fakültesi'nin ve Devlet Konservatuvarı'nın tüm dallarını içeren yüksek lisans, doktora ve sanatta yeterlik programlarını bünyesinde taşımaktadır. Öğretim kadrosu, fakülteler bünyesindeki öğretim elemanları ile ders saati ücretli öğretim elemanlarından oluşmaktadır.

Yüksek lisans ve doktora eğitimi ile sanat dallarında yapılan sanatta yeterlik çalışması ve bunların gerektirdiği ileri düzeyde eğitim, bilimsel araştırma ve uygulama faaliyetlerinde Enstitü, ihtiyaç duyulan ögretim kadroları ve uzman kadroların oluşturulmasını hedeflemektedir.

Sosyal Bilimler Enstitüsü, aşağıda belirtilen "Enstitü Anabilim" dallarında yüksek lisans ve doktora; "Enstitü Anasanat" dallarında ise yüksek lisans ve sanatta yeterlik eğitim-öğretim programlarını uygulamaktadır. Aşağıdaki Anabilim / Anasanat Dalları altında yer alan programlar enstitü bünyesinde lisansüstü faaliyetlerini yürütmektedirler:

Fotoğraf Anasanat Dalı
Geleneksel Türk Sanatları Anasanat Dalı
Grafik Tasarım Anasanat Dalı
Heykel Anasanat Dalı
Müzik Anasanat Dalı
Müzikoloji Anabilim Dalı
Resim Anasanat Dalı
Sahne Dekorları ve Kostümü Anasanat Dalı
Sahne Sanatları Anasanat Dalı
Sanat Tarihi Anabilim Dalı
Seramik ve Cam Tasarımı Anasanat Dalı
Sinema TV Anasanat Dalı
Sosyoloji Anabilim Dalı
Tarih Anabilim Dalı
Tekstil ve Moda Tasarımı Anasanat Dalı
Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı


İlgili Kişi :
Adres1 : Meclis-i Mebusan Caddesi
Adres2 : Fındıklı / İstanbul
Posta Kodu : 34427
Telefon : (0212) 252 16 00 - 246
Faks : (0212) 244 03 97

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder