9 Şubat 2011 Çarşamba

Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Genel Bilgiler

Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 3.7.1992 tarih ve 3837 sayılı yasa ile kurulmuştur.Eğitim Bilimleri Enstitüsünde Eğitim Bilimleri ve Alan Öğretmenliği alanlarında tezli, tezsiz yüksek lisans programları ile doktora programları yürütülmektedir.Ayrıca Yüksek Öğretim Kurulunun doktora öğrencileri için öngördüğü "Gelişim ve Öğrenme" ile "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme" dersleri tüm Doktora öğrencilerine verilmektedir.

Mevcut programların oluşturulmasında çağın gereklerine uygun bilgi, beceri ve donanımların öğrencilere kazandırılması ilkesi esas alınmıştır.Bu ilkeler doğrultusunda Enstitümüz'de 10 Anabilim Dalı ve 46 Lisanüstü program bulunmaktadır.


İlgili Kişi :
Adres1 : Marmara Üniversitesi Göztepe Yerleşkesi
Adres2 : Kadıköy/İstanbul
Posta Kodu : 34722
Telefon : 0216 347 33 66
Faks : 0216 449 23 42

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder