7 Şubat 2011 Pazartesi

Maltepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Maltepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin misyonu çağın koşullarına uygun, aydın, sosyal sorumluluk sahibi ve kuramsal bilgisini günlük problem çözmeye taşıyacak öğretmenler ve psikolojik danışmanlar yetiştirmektir.
Fakültemizde halen Yabancı Diller Eğitimi Bölümü İngilizce Öğretmenliği Programı ve Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı bulunmaktadır. Her iki Programda Fakülte misyonunu benimseyen uzman kadro ile yürütülmektedir. Eğitim Fakültesi ve Maltepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nün ortak çalışması ile Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezli Yüksek Lisans Programı, 2006-2007 akademik yılında öğrenci kaydına başlamıştır. Ayrıca İngiliz Dili Eğitimi tezli yüksek lisans programı da 2007- 2008 akademik yılında öğrenci kayıdına başlamıştır.
Öğrencilerimiz, öğretmenlik uygulamalarını hem Marmara Eğitim Kurumları Vakfı bünyesinde bulunan Marmara Koleji hem de diğer devlet okulları ve Rehberlik Araştırma Merkezinde uzman öğretmenler eşliğinde yapmaktadırlar.

Adres1 : Marmara Eğitim Köyü
Adres2 : Maltepe/İstanbul
Posta Kodu : 34857
Telefon : +90 (216) 626 10 50 / 1723
Faks : +90 (216) 626 10 93

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder