7 Şubat 2011 Pazartesi

Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi

Genel Bilgi

İletişim Fakültesi’nin eğitim anlayışının güttüğü amaç; çağdaş ve özgür düşünce yapısına ve eleştirel bakış açısına sahip, evrensel değerleri benimsemiş, çevresine karşı duyarlı, iletişimi her boyutuyla kavrayan, yaratıcılığını ürüne dönüştürebilen gençlerin yetiştirilmesi, toplumsal ve mesleki yaşama hazırlanmasıdır.

İletişim Fakültesi bu amacı yerine getirebilmek için öğrenciyle diyaloğa açık, kuram ve uygulamanın yan yana olduğu, mesleki becerinin yanı sıra bilimsel düşüncenin kazandırılmasını amaçlayan ve öğrencileri, henüz eğitim aşamasında üretime teşvik eden bir eğitim anlayışı benimsemiştir.

İletişim Fakültesi bünyesinde faaliyet gösteren bölümler; Görsel İletişim Tasarımı Bölümü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü ile Radyo, Sinema ve Televizyon Bölümü’dür. Ayrıca fakültede Radyo, Sinema ve Televizyon anabilim dalı ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım anabilimdalı Pazarlama İletişimi yüksek lisans programları mevcuttur



Adres1 : Marmara Eğitim Köyü
Adres2 : Maltepe/İstanbul
Posta Kodu : 34857
Telefon : (216) 626 10 50 / 1804
Faks : (216) 626 11 19

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder