7 Şubat 2011 Pazartesi

Maltepe Üniversitesi Mimarlık Fakültesi

 











Genel Bilgi
Fakültemizdeki eğitim ve öğretimin amacı; 21.yüzyılın mimar, iç mimar ve grafik tasarımcılarında aranacak özellikleri kazandırmaktır. Bu nedenle, çağın gelişimine ayak uydurarak yeni gelişmelerin ışığı doğrultusunda bilgi ve teknolojiyi üretip uygulamaya aktarabilecek üstün niteliklere sahip ve bilimde çağdaş, düşüncede özgür insan gücünü yetiştirmeyi ve geliştirmeyi amaçlamaktadır.
Fakültemiz bünyesinde eğitim veren üç bölümümüzün öncelikleri bu doğrultuda belirlenerek, gerek duyulan çağdaş altyapı ve nitelikli Öğretim Elemanları ile oluşturulmuştur. Fakültemiz bölümlerinin ders programları da aynı titizlikle günümüz ihtiyaçlarına cevap verebilecek ölçüler içerisinde modern teknolojiye uygun olarak hazırlanarak;
· Problemlerin tanımlanması, modellenmesi ve çözüm için analitik düşünce,
· İnsanlara yararlı sistemleri yaratmak, geliştirmek ve işletmek için yeterli tasarım ve sentez,
· Dünyadaki sanatsal, ekonomik, sosyal ve endüstriyel eğilimleri anlayarak toplumdaki değişimlere öncülük edebilme,
· Değişen dünyada artık eğitimin, eğitim kurumlarında verilen bilgi ile sınırlı olmadığını anlayarak, yaşam boyu kendini eğitip yenileyebilme anlayış ve yeteneklerini, kazandırmayı hedeflemektedir.
Öğretim programlarımızın içerisinde temel bilimler ve mesleğe özgü dersler yanında sosyal içerikli derslerde yer almaktadır. 


 
Adres1 : Marmara Eğitim Köyü
Adres2 : Maltepe/İstanbul
Posta Kodu : 34857
Telefon :
Faks :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder