23 Ağustos 2018 Perşembe

"Bir şeye ihtiyacın olursa sadece Allah'tan iste."

Tasavvuf kitabı okuyordum.
Bir cümle dikkatimi çekti.
"Bir şeye ihtiyacın olursa sadece Allah'tan iste."

O gün param bitmişti, öğle yemeği de yok.
Dolabı açtım 7 tane zeytin var.
Gece uzun 3 tane yiyeyim, 4 tane de akşam yerim, dedim ve üç zeytini elime aldım..
Yemeden önce: "Allahım ben bununla da doyarım, yeter ki sen beni sev ya Rab!.."deyip zeytini ağzıma atarken kapı çaldı, kardeşim iki tane döner yaptırmış uzattı bana ve dedi ki:
"iş için burdan geçiyordum, içimden bir ses 'abine döner yaptır'dedi..

Ben sordum:
"Neden iki tane yaptırdın?"

"Bi tane de benden olsun" dedi kardeşim.

Gittikten sonra dedim ki:
Rabbim hem öğle hem de akşam yemeğimi gönderdi...

Duygulandım ve ağladım tabii!..

İktibas (Alıntı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder