22 Ocak 2019 Salı

Yusuf İslam'ın Gazeteciye Cevabı

Müslüman olan İngiliz şarkıcı Yusuf İslam (Cat Stevens), Türkiye'ye gelince Muhabirin biri şu soruyu sorar:
Girdiğiniz İslam dini bir erkeğin dört kadınla evlilik yapmasına müsade ediyor.
Bir batılı aydın olarak bu konuda ne dersiniz?
Yusuf İslam:
Ben Müslüman olmadan evvel kaç kadınla beraber olduğumu bilmiyorum.
Onlardan çocuğum olmuşsa onu da bilmem.
Ben böyle adi bir hayat yaşarken sen bana hayrandın.
Ben şimdi Müslüman oldum.
Tek eşle evliyim.
İkinci bir evliliğe niyetli değilim.
İslam dini dörde kadar izin veriyorsa, eşlerin ve çocuklarının mes'uliyetini de Allah ona yüklüyor.
Allah'ın hükmü buysa, Allah'ın bir bildiği vardır.
Hüküm onundur.
Bize Allah'ın hükmünü tartışmak düşmez.
Senin hayran olduğun batıda böyle bir mes'uliyet yok.
Bir çok çocuk babasını bilmez, tanımaz.
Bir çok baba da çocuğunu görmeden gider bu fani dünyadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder