20 Temmuz 2019 Cumartesi

Ölümden sonra hayata hiç inanmadım, şimdi de inanmıyorum.

Allah uzun ömür versin!
100’e doğru ilerliyorsunuz.
90'a dayandım.
Ama doğrusu uzun bir ömür istemedim hiç.

Şimdi de uzun bir ömür dilemiyorum kendime.
Sen de dileme.

Ölümden korkmuyor musunuz? 
Yok, ölümden korkmuyorum.
Sadece o son ayrılış anının sorunsuz olmasını istiyorum.

Ölümden sonra hayata inanıyor musunuz? Yaşama açlığınız bitti mi? 
Ölümden sonra hayata hiç inanmadım, şimdi de inanmıyorum.
Belli bir yaştan sonra hayat için bir açlık duymuyorsunuz, aksine hayat bir yük olmaya başlıyor.
Daha yaşayayım gibi bir talebim yok doğrusunu istersen.

Hükümetin ‘cihan devleti’ vizyonunu nasıl görüyorsunuz? 
Saçmalamanın sempatik bir yanı vardır ama ciddiye almaya başlarsan tehlikeli olur.
Hangi Osmanlı’dan bahsediyoruz?
İstanbul’a saray yaptıracağız diye bütün dünyaya borçlanan Osmanlı’dan mı?
“Hasta adam” denilen Osmanlı’dan mı?
Yoksa onları saymıyoruz, Fatih, Yavuz, Süleyman dönemine mi bakıyoruz?
Peki neydi onları cihan devleti yapan?
Gidip etraftaki memleketleri istila etmek...
İnsanlarımızı savaşta öldürmek mi istiyoruz?
Gücümüz, silahlarımız buna yetiyor mu?
2014 yılında, 10 bin dolarlık adam başına milli gelirle, insanlığın teknolojik ilerlemesine zerre katkıda bulunmadan, cihan devleti olmazsın, rezil olursun...

http://www.hurriyet.com.tr/islamiyeti-kim-temsil-edecek-yunus-emre-mi-silahli-katiller-mi-27935981
Hürriyet Gazetesi 11 Ocak 2015 tarihli roportajı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder