11 Şubat 2010 Perşembe

TURKCELL BİZE HAKARET EDİYOR !!

 
Arkadaşlar Turkcell'in en son reklam kampanyası biliyorsunuz.

"Tosun ve yabancı damat" serisi.

Dikkatinizi ne kadar çekti bilmiyorum.

Reklamları izleyenler bana hak verecektir.

Reklamda biri Türk diğeri yabancı olmak üzere iki baş kahraman var.

Türk karakter malesef kaba, bilgisiz, cahil, kültürsüz, teknolojiden bihaber, teknolojiden uzak dolayısıyla gerici yada geri kalmış gösterilirken, 

Yabancı damat sıfatındaki karakter ise bilgili, nazik, kibar, kültürlü, teknolojiyi bilen, teknolojiyi kullanan bir imaj çiziyor.

Açıkçası ben rahatsız oldum.

Avrupalı-Türk karşılaştırılması yapılmış ve Türk karakter Avrupalı karakter karşısında olabildiğine ezdirilmiş ve aşağı gösterilmiş.

Teknolojiyi kullanan ile kullanmayan iki insanın farkını anlatabilmek için illaki birinin Türk diğerinin yabancı mı olması gerekirdi?

Ben bu reklamları RTUK'e şikayet ettim.

Milletimizin reklam filimlerinde dahi Avrupa karşısında bu şekilde küçük gösterilmesi beni rahatsız ediyor.

Hemde bunu isminin başında Türk kelimesi olan bir firma yapıyor.

Bu hareketlerini Türk milletine yapılmış bir hakaret olarak görüyorum ve TURKCELL'i kınıyorum.

LÜTFEN TEPKİMİZİ GÖSTERELİM.

Yasal hakkımızı kullanalım ve RTÜK'e şikayette bulunalım
 
Şikayet Formu için  http://www.rtuk.gov.tr/sayfalar/GorusOneri.aspx  

(Haklarımızı kullanmak konusunda erinmeyelim ve internet yoluyla tepki göstermeye kendimizi alıştıralım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder