20 Eylül 2022 Salı

Allah’ın Hikmetinden Sual Olunmaz!

Konya'nın Çumra İlçesinden Nail Kocaer (Deli Nail)

Ahmet Yıldız anlatıyor:

Gece geç saatlerde doğum hastamızı acil olarak Devlet Hastanesine götürdük. 
Hastanede rahmetli Dr.Mustafa Büyükboduk nöbetçi idi. 
Hastamızda aynı zamanda kalp yetmezliği var. 
Doktor:
-Durum ciddi, her şey olabilir, dedi. 

Sabah ezanları okunurken Nail, Hükümet Caddesinden Ulu Cami istikametinden hastane önünde bize doğru geliyor. 
Selam verdikten sonra:
-Hacı Nene korkmayın, rahatlayın, Allah Kerim'dir. 
Hastaneye gidin.
Cenab-ı Allah’ın Hikmetinden sual sorulmaz, dedi. 

Ben bir ümitle telaşla hastaneye tekrar bir haber için girerken kapıda hemşire hanım:
-Müjde!
Nur topu gibi oğlunuz oldu. 
Hem annesi hem de çocuk sıhhatleri yerinde, dedi.

Bunun üzerine, koşarak aşağı indim.
Nail’e bakayım dedim. 
Nail, Bardakçı Mahallesi tarafına doğru gidiyor. 
Koştum ve Nail’e:
-Hasta kurtulmuş, dedim. 
Nail:
-Ben sana demedim mi, Allah’ın Hikmetinden sual sorulmaz. 
Çocuğun adını "Hikmet" koyun, dedi. 
O Hikmet çocuk, şimdi kırk yaşın üzerinde.
Üç çocuk babası ve hafız… 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder