20 Nisan 2023 Perşembe

Anana bağlılığın seni muteber adam etti!

"Lâdikli Ahmed Ağa" Kitabının Kapağı

Emekli Pilot Albay Necmi Sami Bek anlatıyor:
Bir gün Hacı Bayram Camiinde, yatsı namazından sonra oturduk, biraz ibadetimizi devam ettirdik.
Ertesi hafta da tekrar Konya'ya gittim. 
Beni görür görmez kapıda: 

-Kardeşim, seni görmüşler camide.
Senin anana bağlılığın ve bir de vazifene düşkünlüğün seni muteber adam etti! dedi.

Ben bu müjdeyi aldım kendisinden tabii. 
Teşekkür ettim. 
Ondan sonra çeşitli vesilelerle tekrar ziyâretlerine gittim. 
Sohbetler ederdik, konuşurduk. 
Onun, şiirleri pek meşhurdur. 
İrticalen yerinden alıp ağzından ifade ediyor! 
Okuması yazması yok, hepsi derin manaları da ihtiva ediyor.

Kaynak: Lâdikli Ahmed Ağa, Mustafa ÖZDAMAR Sh.:180,181.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder