5 Nisan 2023 Çarşamba

Onlar Yanya'da, denizin kenarında beni bekliyorlar.

"Lâdikli Ahmed Ağa" Kitabının Kapağı

Bir gün Ahmed Ağa'ya gittik, Çalıbağındayız. 
Hep beraber bir halka-yı zikre oturduk ama, zikir bir türlü gitmiyor. 
Şevk yok, feyiz gelmiyor, zikir takır tukur kurudu kaldı.
Kestik zikiri ve:

-Ahmed Ağa, önümüz tıkandı, zikirde hiç halâvet yok, sebebi ne bunun? diye sorduk.

Baktık, Ahmed Ağa'da da aynı sıkıntı var. 
Şunu söyledi Ahmed Ağa o zaman: 
-Gardaşlar, şu an da arkadaşlarımız beni bekliyor! 
Bizim çok acele bir işimiz var. 
"Çabuk gel" diyorlar, ben de meseleyi size iletemedim, zikir ondan kurudu. 
Onlar şu anda Yanya'da, denizin kenarında beni bekliyorlar.
-Sen onları görüyon mu şu anda? diye sorduk. 
-Tabii, şu anda deniz ve onlar hemen şuradaymış gibi görüyorum! 
Dalgaların şapıltısı bile kulağımda şu anda!... 
Ondan sonra müsaade almış gitmiş Ahmed Ağa. 

Kaynak: Lâdikli Ahmed Ağa, Mustafa ÖZDAMAR Sh.:189.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder